دارد صدایت میزند...بشنو صدایم را...

دل به مسافر باختن...
به مسافر باختن...
باختن...
ترديد ميان ماندن و رفتن...
ميان ماندن و رفتن...
ماندن و رفتن...
.... و ... رفتن. 

+دارد صدایت می زند...بشنو صدایم را...بیرون بکش از زندگی ومرگ پایم را...

+در هر خیابان گریه کردم...گریه من را کرد...

+من باختم...اما کسی جز ما نخواهد برد...

×اگه میخواین من وحسمو بهتر بشناسین...برید آهنگ "دیوونه" از رضایزدانی رو گوش کنین...تا حالا هیچ آهنگی انقد بم نمی خورده...اصن انگار من متنشو نوشتم و من آهنگ سازیشو کردم!! D:

 

 



نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت15:32---4 اسفند 1392
دل به مسافر باختن...

در هر خیابان گریه کردم... :]

من آشق این نوشته هایی ام که تک تک کلماتشو میفهمم! : )
پاسخ: این نوشته ها حال منن...ولی حالمو خراب تر میکنن...


roshanak
ساعت21:15---3 اسفند 1392
دل به مسافر باختن...

به مسافر باختن...

خوب است...

بی لحظه ای درنگ...دوستش دارم...
پاسخ: منم دوسش دارم...خیلی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: هر چی دلم بخواد!!! ، ،

تاريخ : شنبه 3 اسفند 1392 | 15:23 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.